JE BEDRIJF GROEIT EXPOTENTIEEL OP BASIS VAN JE WAARDEVOLLE EXPERTISE 

HIGH VALUE MEMBERSHIP PROGRAMMA

In mijn High-Value membershipprogramma krijg je alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om een uniek bedrijf op te bouwen waarmee je supergoed verdient, terwijl je toch veel vrije tijd hebt. Je leert alles wat je nodig hebt om een High Value Programma te maken waarmee je klanten op de beste manier kunt helpen, zonder concessies te doen. Creëer jouw ideale High Value leven, waar je bedrijf ten dienste van jouw ideale leven.

Alle lessen omvatten gevalideerde vragenlijsten, video’s, audio’s en handige werkboeken met templates, voorbeelden, checklisten en scripts.

Je leert in deze Membership de Principes van High Value Ondernemen

  • Werken met de beste klanten tegen de beste prijzen onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit.

  • Voor wie is High Value ondernemen.

  • Doorbraak naar de next level creëren.

  • Wat levert High Value ondernemen nu op?

Breinleiderschap

Creëer een groei-mindset

  • Sta jezelf niet in de weg om door te groeien.
  • Waarom is het creëren van een groeimindset zo belangrijk?
  • Wat vraagt dit van jou als ondernemer?
  • Belangrijk bij het creëren van een power-groeimindset.
  • 3 voorbeelden van een groeimindset gedachten die jou helpen.
  • 3 tips om te slim te ondernemen op hoog niveau.
persoonlijke-groei-ondernemer

Bepaal je High Value Aanpak

Vier stappen naar High Value Ondernemen.


  • Strategisch werken.

  • Ontwikkel persoonlijk leiderschap.

  • Start en bepaal je high end inkomensdoel.

  • High Value Verdeelmodel

Identificeer jouw ideale

High Value klant

  • Wie is jouw ideale high Value Klant

  • Je helpt mensen met een groot en belangrijk probleem

  • Je hebt heldere en enthousiast makende taal (je weet precies wat mensen in jouw niche triggert) als je uitlegt wat je doet

Simpele High Value Marketing op basis van het perspectief van je beste (high value) programma.

  • High Value marketing VS traditionele marketing

  • In 7 stappen naar de juiste high end leads

  • Bouwen aan je merk

  • Kaf van het koren scheiden

Succesvol duurzaam ondernemen

High Value Sales

Werk niet met iedereen, selecteer zelf je klanten.

High Value Sales VS traditionele sales


  • Succesfactoren

  • Koopcyclus

  • De valkuilen

  • Pareer bezwaren

Geef jezelf en kwaliteit van leven een hoge prioriteit. Creëer een leven vol vertrouwen, vervulling, vrijheid en rijkdom met High Value Ondernemen.